
Menu
Słuchaj, jak lubisz:
Małgorzata Wierzbicka: Moim zdaniem od marketplace’ów nie ma już odwrotu.
Największym przeskokiem było zrozumienie, że marketplace to już nie jest tylko budowanie jednej marki. Marketplace jest to cały ekosystem.
Wszystko to trzeba budować na bardzo dużą skalę, na bardzo wielu jednocześnie kategoriach. My jakby budując tę markę, musimy zapewnić klientowi, że jesteśmy bezpieczną platformą, gdzie robi się zakupy wygodnie, bez większych problemów.
Nie sprzedawaj wszystkiego wszystkim. Wybierz sobie niszę.
Ja osobiście jestem zwolenniczką teorii, w której nie ma jednego świetnego kanału, który zrobi nam, mówiąc kolokwialnie, robotę i napędzi ruch na platformę czy do sklepu.
Uważam, że to jest uniwersalny styl, w ramach którego można działać właściwie w każdej branży. Oczywiście są sytuacje, w których przejmuje się pałeczkę i lider po prostu w szczególnych, wyjątkowych sytuacjach musi dokładnie przedstawić plan i pokazać, jak działamy.
Joanna Tymowicz:
Cześć, tu Joanna Tymowicz, a to jest podcast “Kobiety w e-commerce”. Jedyny podcast na rynku, który drogę do sukcesu opisuje śladami szpilek. Dyrektorki, menadżerki, właścicielki firm i ekspertki branżowe odsłaniają u mnie kulisy swoich zawodowych podróży, dzieląc się zarówno wyzwaniami, jak i triumfami. W każdym odcinku odkrywam jedną inspirującą historię kobiety działającej w branży e-commerce. Zapraszam Cię do wysłuchania podcastu, w którym wspólnie udowadniamy, że e-commerce też jest kobietą.
Dzisiaj mam ogromną przyjemność gościć Małgorzatę Wierzbicką, CMO w Erli, jednej z czołowych platform marketplace w Polsce, która przyciąga miesięcznie około osiem milionów aktywnych użytkowników. Małgorzata ma ponad piętnastoletnie doświadczenie w marketingu strategicznym, ze szczególnym naciskiem na komunikację cyfrową. Przed dołączeniem do Erli pełniła funkcję Omnichannel Director w Matchfit, a jej bogata kariera obejmuje pracę w międzynarodowych korporacjach, gdzie zdobywała doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu kompleksowych kampanii marketingowych.
Małgorzato, witaj w podcaście „Kobiety w e-commerce”.
Małgorzata Wierzbicka: Dzień dobry Asiu. Dziękuję za zaproszenie. To dla mnie wyjątkowa okazja i moment. Bardzo kibicuję Twojej inicjatywie. Myślę sobie, że tego rodzaju działania pokazują prawdziwą rolę kobiet w naszej branży, więc bardzo się cieszę, że dołożę cegiełkę.
Joanna Tymowicz: Niezmiernie mi miło, że znalazłaś czas, żeby dzisiaj do nas dołączyć. Mam nadzieję, że porozmawiamy o dosyć fascynującym świecie marketplace’ów, a konkretnie o tym, jak buduje się markę takiej platformy jak Erli i jak skutecznie angażuje się miliony klientów oraz tysiące sprzedawców.
Małgorzata Wierzbicka: Tak, to dziś rzeczywiście mam zamiar przedstawić Ci sposób, w jaki staramy się angażować, właściwie łączyć trzy światy. Bo świat samego marketplace’u – to jest pierwszy interesariusz. Drugi to klient końcowy i to on decyduje o sukcesie. Natomiast trzeci, najważniejszy, czyli last but not least to merchant, który jest naszym partnerem i dzięki merchantowi, z merchantem budujemy nasz biznes.
Joanna Tymowicz: Małgosiu, Twoja ścieżka kariery jest bardzo imponująca. Poprzednie stanowisko, czyli Omnichannel Director w Maczfit, marce z bardzo wyrazistym, skoncentrowanym DNA do obecnie roli CMO w Erli — gigancie marketplace. Powiedz, co było dla Ciebie największym strategicznym przeskokiem, a być może wyzwaniem w sposobie myślenia o marketingu, kiedy przeszłaś do zarządzania promocją tak właśnie złożonego ekosystemu, jakim jest marketplace, w porównaniu do budowania pojedynczej, silnej marki produktowej.
Małgorzata Wierzbicka: Największym przeskokiem było zrozumienie, że marketplace to już nie jest tylko budowanie jednej marki i kładzenie nacisku na jej visibility na rynku. Ale w marketplace jest to cały ekosystem składający się z bardzo wielu warstw, który wymaga zaopiekowania. Teraz w e-commerce budowanie marki to często zaopiekowanie emocji klienta, zbadanie jego doświadczeń, jego potrzeb i odpowiedź poprzez odpowiedni produkt czy odpowiednią obietnicę marki. W marketplace dochodzą zupełnie inne wektory. No i tutaj trzeba jednocześnie budować zaufanie klienta końcowego, wzmacniać efektywność, lojalność klienta, jednocześnie zarządzić ruchem przechodzącym na stronę, odpowiednio zadbać o konwersję. To, co jest też istotne, to wszystko to trzeba budować na bardzo dużą skalę, na bardzo wielu jednocześnie kategoriach. No i niewątpliwie jest to absolutnie coś, co różni e-commerce od wertykalnego marketplace’u.
Joanna Tymowicz: Dokładnie. Marketing na platformie marketplace to w istocie można powiedzieć, że trochę taka gra na dwa fronty. Bo z jednej strony mamy sprzedawców, których trzeba przyciągnąć do platformy, wyposażyć w narzędzia, zmotywować. Z drugiej strony mamy kupujących, którym trzeba zapewnić ofertę i odpowiednie doświadczenia użytkownika na tej platformie. I powiedz, jak w Erli strategicznie podchodzicie do budowania komunikacji i propozycji wartości, aby efektywnie adresować obie te role, czasami różne potrzeby?
Małgorzata Wierzbicka: W marketplace to nawet powiedziałabym więcej niż dwie. Jest trzech stakeholderów. Pierwszym stakeholderem są właśnie klienci końcowi. Drugim, którzy chcą otrzymać najlepszą jakość w najlepszej cenie. Drugim to sprzedawcy, czyli merchanci. I oni oczywiście oczekują sprzedaży, oczekują możliwie najniższej prowizji, którą pobiera marketplace. No i marketplace, który chce monetyzować swoją powierzchnię i budować biznes także w oparciu o biznes merchantów. Więc są trzy zupełnie różne osoby, różni stakeholderzy, których cele często mogą się wręcz wykluczać. No bo o ile marketplace chce zarabiać, o tyle sprzedawca czy też merchant chce tę prowizję oddać możliwie najniższą. Więc umiejętność zarządzania tymi trzema światami i spełnienie oczekiwań wszystkich tych światów jest naprawdę trudne.
Joanna Tymowicz: A czy możesz powiedzieć coś więcej? Gdzie widzisz jakby potencjalne synergie, a gdzie potencjalne napięcia w interesach tych trzech grup interesariuszy, które Ty jako szef marketingu musisz pogodzić?
Małgorzata Wierzbicka: Dobrze. To tak, żeby nie być gołosłownym. Na przykład taki sprzedawca chciałby mieć niższe fee, w sensie aby pobierano mu niższe fee czy też niższą prowizję i chce mieć większe visibility. Natomiast ja jako marketplace muszę optymalizować widoczność poszczególnych kategorii czy poszczególnych produktów przez pryzmat efektywności, ale też tego, co powinien zobaczyć w danym momencie klient, co jest dla niego najodpowiedniejszą ofertą w odpowiednim czasie. No i jednocześnie muszę monetyzować ten traffic odpowiednio, w związku z czym nie zawsze te dwa interesy są spójne. Plus oczywiście ja chcę kontrolować jakość, czyli innymi słowy zagwarantować klientowi odpowiednią jakość. Ta umiejętność łączenia interesu merchanta, który mówi: Hej, sprzedam u Ciebie, ale dobrze mnie wyeksponuj, dobrze wyeksponuj mój produkt. A ja mówię: dobrze, wyeksponuję twój produkt, ale pod warunkiem, że będziesz miał świetną cenę, będzie dobry jakościowo i trendowo, czyli będzie w tym momencie najbardziej poszukiwanym produktem przez klienta. No i tutaj te interesy trzeba pogodzić.
Joanna Tymowicz: Erli to platforma, która sama w sobie musi być też silną marką, gwarantem bezpieczeństwa, szerokiej oferty i dobrych cen. Powiedz, jakie są kluczowe elementy strategii brandowej Erli, które pozwalają Wam wyróżnić się na tle konkurencji, budować zaufanie zarówno kupujących, jak i sprzedawców?
Małgorzata Wierzbicka: To dobre pytanie jest, bo stricte kampanii brandowych nie mamy. Natomiast mogę powiedzieć, że nasza strategia opiera się w komunikacji marketingowej czy w ogóle strategia marketingowa opiera się na takich dwóch istotnych filarach. Filarem pierwszym jest taki fair marketplace, czyli miejsce, które no mówiąc krótko, prowadzi bardzo partnerską politykę wobec merchantów i kładzie duży nacisk na współpracę. Więc mówiąc krótko, tym takim naszym wyróżnikiem strategicznym i elementem używanym w strategii marketingowej jest współpraca i transparentność we współpracy z merchantami. No i bez żadnego agresywnego promowania czy faworyzowania określonych sprzedawców, którzy na przykład zapłacą więcej. To jest pierwsza rzecz, na czym zyskują oczywiście merchanci. Zysuje też klient końcowy. To jest pierwszy filar. Drugi filar to jest UX, czyli szeroko rozumiane doświadczenie klienta. I tutaj właściwie można powiedzieć, że no u nas marka to nie jest tylko kampania czy budowanie brandu, natomiast jest to bardzo duży, szeroko rozumiany proces dostarczania doświadczenia klientowi. I rzeczywiście to jest doświadczenie zakupowe, czyli na samej platformie, ale również uwzględniająca ten element post zakupowy, czyli dostawę, później ewentualną obsługę zwrotów, jeżeli takie się pojawiają, czy reklamacje, czy tutaj też wsparcie. Więc my jakby budując tę markę, musimy zapewnić klientowi, że jesteśmy bezpieczną platformą, gdzie robi się zakupy wygodnie i bez większych problemów. W związku z czym to jest takim głównym elementem, o który musimy zadbać w naszych działaniach marketingowych.
Joanna Tymowicz: Erli przyciąga ponad osiem milionów aktywnych kupujących miesięcznie. To imponująca liczba. Jakie są z Twojej perspektywy kluczowe strategie i kanały, które napędzają akwizycje i co równie ważne, retencję tak dużej bazy użytkowników?
Małgorzata Wierzbicka: Bardzo lubię takie pytania. Osobiście często je zadaję swoim potencjalnym kandydatom do swojego zespołu, do swojego teamu. Ja osobiście jestem zwolenniczką teorii, w której nie ma jednego świetnego kanału, który zrobi nam, mówiąc kolokwialnie, robotę i napędzi ruch do na platformę czy do sklepu. Jestem absolutną zwolenniczką twierdzenia, że synergia kanału gwarantuje nam, gwarantuje nam sukces. Dlaczego? Bo dziś nasi klienci, właściwie sami też konsumujemy na tak wiele sposobów content serwowany przez marki, że siłą rzeczy to gdzie mamy punkt styku, gdzie ten touch point z marką, z jej ofertą się wydarzy, często jest po prostu bardzo sumą wielu różnych, wielu różnych kontaktów z tą marką. Jeżeli mówimy o Erli, to oczywiście jesteśmy pośrednikiem, w związku z czym jesteśmy platformą, czyli domem dla wielu marek. W związku z tym to, gdzie dziś kładziemy nacisk, to przede wszystkim reklamy na samym dole lejka, czyli tu, gdzie klient już szuka określonego produktu. Natomiast w tej chwili też moją rolą jest wyjście nieco wyżej do góry lejka, a właściwie do tego middle poziomu, w ramach którego zanim już klient wie dokładnie, co chce kupić, powinien pomyśleć w swoich rozważaniach, czyli na tym etapie consideration, że mógłby to kupić na Erli. W związku z czym tutaj wchodzą w grę jeszcze inne kanały poza stricte searchem i PLA, czyli kanały, w ramach których po prostu budujemy świadomość marki. Czy to, że po prostu w ogóle tego rodzaju asortyment jest dostępny w określonym sklepie, w związku z czym no właśnie na Erli. W związku z czym tutaj mówimy także o social mediach. Oczywiście mówimy również o takich kanałach, których omal nie można zbadać i to też jest zawsze kontrowersja. Czy w takich miejscach jak e-commerce jest w ogóle przestrzeń na budowanie marketingu czy budowanie przekazu w mediach, w których się nie mierzy? Czytaj radio. Natomiast radio jest stricte medium tła i dociera do konsumenta często w sposób podprogowy, w związku z czym to pozwala nam budować markę. I radio jest świetnym medium, które nam dodatkowo wspiera… Wspiera, nazwijmy to – no właśnie! – budowanie świadomości, która później przy potencjalnie rozważaniu czy porównywaniu ofert może sprzyjać decyzji o tym, żeby przejść akurat do nas, przejść akurat na Erli. Więc odpowiadając krótko: nie mam jednego złotego środka czy jednego kanału, który wpłynie na to, czy wpływa na efektywność w postaci generowania ruchu czy generowania trafficu. Natomiast na pewno jest tak, że im więcej touch pointów zidentyfikujemy, a rozumiejąc i analizując naszego, naszą personę, naszego klienta, tym większa szansa na to, że będziemy robić bardziej efektywny marketing.
Joanna Tymowicz: Małgosiu, mówimy o milionach użytkowników i tysiącach sprzedawców. To jest ogromna ilość interakcji, ogromna ilość danych. W jaki sposób Erli podchodzi do innowacji w obszarze samego doświadczenia użytkownika na platformie? Aby nie tylko ułatwić znalezienie produktu, ale realnie budować zaangażowanie i sprawić, by klienci chętnie wracali. Jaką rolę w tym całym procesie odgrywa u Was analiza danych i personalizacja?
Małgorzata Wierzbicka: Przede wszystkim należy powiedzieć, że taki marketplace rzeczywiście jest miejscem, które skupia różnych klientów i podstawą do tego, żeby oferować klientowi odpowiedni produkt, czyli kreować listing, jest analiza danych. W związku z czym mogę powiedzieć, że właściwie analiza danych jest początkiem wszystkich naszych działań. Jest właściwie podstawą i fundamentem naszych działań, zarówno produktowych, jak i marketingowych. I tak naprawdę to, co my robimy, żeby klient otrzymał to, czego szuka, to na stałe analizujemy, testujemy to, przeprowadzamy testy A/B, przeprowadzamy ankiety, odpytujemy klientów, co im się podobało, co wymaga poprawy. No i dzięki temu tak naprawdę wiemy, co działa, a co wymaga jeszcze poprawy, w co należy zainwestować i odnajdujemy nawet przestrzenie do tego, żeby budować innowacyjne rozwiązania.
Joanna Tymowicz: Jak wygląda architektura wsparcia dla merchantów od strony marketingowej Erli? W jaki sposób pomagacie im maksymalizować ich potencjał sprzedażowy na platformie?
Małgorzata Wierzbicka: W centrum naszych działań – to jest nasz wyróżnik na tle konkurencji – jest merchant. To jego komfort i to, w jaki sposób go obsługujemy decyduje o tym, czy on ma satysfakcję i czas na to, żeby budować swój biznes, czy też nie ma satysfakcji ze współpracy z nami. W naszym ekosystemie mamy zaszyte tak zwane erli campaigns, czyli takie rozwiązania digitalowe, które umożliwiają promocję produktów merchanta off-site’owo, no i potem generowanie ruchu konkretnie na tą daną kartę produktową. Merchant generuje dzięki temu sprzedaż, dzięki temu działaniu. I to tak było jedno z wielu. Oprócz tego oczywiście oferujemy cały szereg narzędzi, typu gwarancja najniższej ceny, hit cenowy, które rekomendują tudzież wyłuskują, czyli wyselekcjonują spośród wielu produktów te, które zasługują na dany badge, na daną promocję i odpowiednio są pokazane na stronie. Także to są te elementy, które rzeczywiście dzisiaj gwarantują lepszą sprzedaż, lepszą widoczność.
Joanna Tymowicz: Kierowanie marketingiem tak dużej i dynamicznej platformy jak Erli to z pewnością ogromne wyzwanie też menadżerskie. Musisz żonglować wieloma priorytetami. Jakie kompetencje w Twojej ocenie są dzisiaj kluczowe w zespole marketingowym platformy marketplace?
Małgorzata Wierzbicka: W zespole marketingowym… Odpowiem tak: marketing, czy też marketer operujący na platformie, jaką jest Erli, musi łączyć w sobie— zresztą w ogóle w świecie dynamicznym, w jakim żyjemy, przyszło nam żyć obecnie nam, marketerom, wymagane jest od nas łączenie kilku skilli. Począwszy od tych skilli stricte twardych, no to powiedziałabym, że rozumienie performance marketingu jest absolutną podstawą i jego zasad i tego, w jaki sposób należy komunikować produkt do klienta końcowego. Rozumienie zarządzania kategoriami i wszystko to, co się z tym wiąże, jak się rozwija kategorię, jak się ją odpowiednio promuje i sprawia, żeby była widoczna na poziomie marketplace’u i poza nim. Bardzo ważna jest praca na danych, więc często dane są bardzo fragmentaryczne, więc analityka i rozumienie danych wnioskowań jest szalenie istotne. Ważna jest również umiejętność, no właśnie, zarządzenia czy zaprojektowania, czy wejścia w buty klienta, tak żeby zbudować optymalne UX i optymalne doświadczenie na stronie. Czyli też połączone z tym odpowiednie zarządzanie contentem w odpowiednim momencie na ścieżce klienta. Umiejętność marketera na marketplace’ie to też zgrabne i sprawne zarządzanie kalendarzem promocji. Czyli to wszystko powinno być w jednym miejscu i umiejętność zarządzenia tym także na styku z merchantami – kalendarz sprzedażowy, kalendarz promocyjny. A takie soft skills najważniejsze to ja bym powiedziała, że taka ciekawość, która rzeczywiście skłania cię do tego, żeby analizować, doszukiwać się różnych powodów, łączyć kropki. Mówiąc krótko. Ale też bardzo ważna jest umiejętność współpracy. Bo marketplace jest bardzo specyficznym miejscem, gdzie bardzo dużo marketer pracuje na styku z technologią i z IT, więc to jest też bardzo ważne. No i chyba last but not least to jest umiejętność zarządzania priorytetami. Bo rzeczywiście dzieje się tak dużo w tak dynamicznym środowisku, że często trzeba sobie odpowiedzieć okej, to zrobię później. Na tym się skupiam, bo to jest w danym momencie najważniejsze. Oczywiście już nie będę mówić o takich rzeczach jak umiejętność komunikacji czy sprawna komunikacja, czy elastyczność i otwartość na zmiany. To są takie już naturalne chyba skille, które każdy marketer musi w obecnym środowisku…
Joanna Tymowicz: Po prostu mieć.
Małgorzata Wierzbicka: Po prostu je mieć.
Joanna Tymowicz: Nasz podcast “Kobiety w e-commerce” celebruje historie kobiet, które z sukcesem kształtują branżę e-commerce. Powiedz, jaki jest Twój styl przywództwa? Jak on ewoluował na przestrzeni lat i czy jako kobieta na wysokim stanowisku w branży technologicznej zauważyłaś jakieś specyficzne wyzwania lub możliwości?
Małgorzata Wierzbicka: Jeżeli chodzi o styl przywództwa, który preferuję i niezależnie myślę, czy jestem kobietą, czy mężczyzną, ani też niezależnie od branży, to taki, który wymaga bardzo od lidera dostosowywania sposobu, w jaki działa, czyli stylu do sytuacji. To jest po pierwsze do sytuacji, po drugie do umiejętności zespołu, w którym współpracuje. Dlatego bardzo cenię Blancharda i to, co mówi o zarządzaniu sytuacyjnym i przywództwie sytuacyjnym, w ramach którego po prostu dając określone zadanie być może świetnemu specjaliście w jakiejś dziedzinie, ale stawiając go w sytuacji, w której musi zająć się tematem, z którym nie miał do czynienia, bardzo wnikliwie tłumaczysz mu, co ma do zrobienia, czyli schodzisz do poziomu właściwie, no, juniora i to gwarantuje mu komfort pracy z danym tematem. Z chwilą, kiedy wiesz, że masz do czynienia z ekspertem i nie musisz mu nic tłumaczyć, bo temat jest dla niego pestką, to absolutnie powierzam mu do wykonania zadania od A do Z, od początku do końca i w ogóle w to nie ingeruję. Sprawdzam tylko, czy ono idzie dobrze. Uważam, że to jest uniwersalny styl, w ramach którego można działać właściwie w każdej branży. Oczywiście są sytuacje, w których przejmuje się pałeczkę i lider po prostu, szczególnie w kryzysowych sytuacjach, musi dokładnie przedstawić plan i pokazać, jak działamy. I tutaj nie ma przestrzeni na demokrację i po prostu na pomysły. Po prostu należy podejmować szybko działania i wyznaczać zadania tak, żeby opanować na przykład kryzys. W związku z czym też tak potrafię działać. I to też nauczyło mnie życie, że nie zawsze bycie koncyliacyjnym się sprawdza. W związku z czym bardzo trzeba wnikliwie i uważnie obserwować temperaturę zespołu, a też sytuację, w jakiej przyszło nam operować. Więc to jest mój, nazwijmy to, przepis na sukces, jeżeli chodzi o przywództwo. I myślę sobie, że niezależnie od tego, czy jest to technologia, czy jest to męski świat, czy bardziej w tej chwili już dedykowany, czy też dywersyfikowany przez kobiety, ta uważność na ludzi, pomimo otaczającej nas technologii, jest bardzo ważna.
Joanna Tymowicz: Na zakończenie stały fragment podcastu. Małgosiu, mam dla Ciebie trzy pytania, które zadaję moim wszystkim gościniom w podcaście, aby pokazać, jak różne liderki z branży e-commerce zapatrują się na te same kwestie. Jaki trend w e-commerce uważasz obecnie za najbardziej przełomowy?
Małgorzata Wierzbicka: Myślę, że nie ma jednego. Jest ich kilka. Jednym tchem mogłabym wymienić rosnącą dominację wertykalnych marketplace’ów w branży. Instant delivery, czyli w ogóle quick commerce i wszystko to, co się wiąże z takim real time delivery do klienta. Kolejny, który myślę, że jest istotny, to jest voice i visual search, czyli to, co dziś właściwie już oferuje Google, czyli wyszukiwanie głosem i wyszukiwanie poprzez zdjęcie.
Joanna Tymowicz: Każda liderka ma swoją supermoc. Jaka jest Twoja unikalna siła lub kluczowa kompetencja, która Twoim zdaniem najbardziej przyczynia się do Twoich sukcesów w branży e-commerce?
Małgorzata Wierzbicka: Jestem strasznie uparta, ale nie uparta przy swoim. Tylko jak ktoś mi powie, że się nie da, to staram się, żeby się udało. Łącznie z tym, że często sama siadam do rozwiązania problemu i kopię tak długo, aż go znajdę. Ale też myślę, że jestem empatyczna. I rzeczywiście ta umiejętność słuchania tego, co mówią ludzie i wchodzenia w ich sytuację, pozwala mi widzieć więcej.
Joanna Tymowicz: Jaką jedną najcenniejszą radę dałabyś kobiecie, która chce rozpocząć swoją przygodę z biznesem w e-commerce?
Małgorzata Wierzbicka: Nie sprzedawaj wszystkiego wszystkim. Wybierz sobie niszę. Dobrze zdiagnozuj klienta. Spraw, że Twoje umiejętności w tym jednym wąskim odcinku będą doskonałe, a potem skaluj na pozostałe obszary.
Joanna Tymowicz: Małgosiu, to było prawie ostatnie pytanie, ponieważ na koniec chciałabym Cię jeszcze zapytać o jedną rzecz. Gdybyś miała postawić prognozę dotyczącą przyszłości marketplace’u w Polsce w perspektywie najbliższych trzech, pięciu lat, jaka by to była prognoza?
Małgorzata Wierzbicka: Myślę, że będą rosnąć w siłę. Myślę, że rzeczywiście ten kierunek, w ramach którego klient otrzymuje wszystko w jednym miejscu bardzo szybko jest czymś co pozwoli umacniać pozycję marketplace’ów w Polsce. Moim zdaniem od marketplace’ów nie ma już odwrotu.
Joanna Tymowicz: Gosiu, serdecznie Ci dziękuję za dzisiejsze spotkanie i za naszą rozmowę, za podzielenie się swoim doświadczeniem z naszymi słuchaczami, słuchaczkami. Także dziękuję za przyjęcie zaproszenia.
Małgorzata Wierzbicka: Dziękuję bardzo, to była przyjemność.
Joanna Tymowicz: Jeśli podobała Wam się nasza dzisiejsza historia, zostawcie lajka, komentarz, udostępnijcie swoim znajomym, zasubskrybujcie nasz kanał na YouTube. Do usłyszenia wkrótce!
Pozycjonowanie i ADS
E-marketing, e-strategie i UX
Kontakt
Ideo Force Sp. z o.o.
NIP: 521 355 84 67
REGON: 142314435
Pozycjonowanie i ADS
E-marketing, e-strategie i UX
Kontakt
Ideo Force Sp. z o.o.
NIP: 521 355 84 67
REGON: 142314435
Copyright © Ideo Force Sp. z o.o.
Oferta: kontakt@ideoforce.pl
Praca: praca@ideoforce.pl
Copyright © Ideo Force Sp. z o.o.
Oferta: kontakt@ideoforce.pl
Praca: praca@ideoforce.pl
Polityka prywatności
Polityka cookies